Pomladovanje in obljube 2022

Letošnje pomladovanje z obljubami je bilo za nas, brezniške skavte, zares posebno, saj smo se po dolgem času lahko vsi zbrali in uživali v družbi drug drugega.

Tako, da je dom v Mengšu cel vikend kar pokal po šivih od skavtskega duha.

Klan in voditelji smo se skupaj zabavali že v petek zvečer in pomladovanje otvorili s peko slastnega bureka v kar treh okusih: spekli smo sirovega, krompirjevega in jabolčnega. Naše sproščeno druženje smo nadaljevali z igro Activity-ja in obujanjem spominov ob ogledu slik s preteklih taborov, celo tistih, ko smo bili nekateri od nas še volčiči.

Naslednji dan so se nam pridružili še naši mlajši člani in že smo bili na poti v Mengeš. Tudi na avtobusu… Preberi več »

Objavljeno v Stegovi dogodki, Novice

Pridruži se nam!

Brezniški skavti medse vabimo nove zagnane in navdušene otroke ter mladostnike. Pridruži se nam v novem skavtskem letu, polnem norih skavtskih dogodivščin!

20.09.2020 ob 08:14 | J

Polet od hardiča preko borca do vpetega klana

Bodi bor'c! – Stavek, ki nas bo še kar nekaj časa zagotovo spominjal na poletni tabor klana ob Kolpi 2020 (19. - 26.7.2020).

11.08.2020 ob 10:13 | Zagnana vidra

Bobri obiskali indijansko vas Hiroku

V sredini julija smo se Bobrovke in bobri odpravili na posebno dogodivščino - na naš poletni tabor v indijansko vas Hiroku.

31.07.2020 ob 19:36 | Skrbna mravlja

Četa tulečih kojotov se je odpravila na dopust ...

... na otok Duabi. Da bi bili čimbolj brez skrbi so za izvedbo potovanja najeli agencijo Pod svobodnim sončkom.

29.07.2020 ob 14:24 | Domiselni svizec

Poletni tabor VV (Boh. Bistrica, julij 2020)

Naše veselo krdelo se je v sredo zbralo pred skavtsko sobo. Po še zadnjem pakiranju stvari smo se odpravili na pot v Bohinjsko Bistrico.