Sveže v kategoriji Stegovi dogodki:

Pomladovanje in obljube 2022

Letošnje pomladovanje z obljubami je bilo za nas, brezniške skavte, zares posebno, saj smo se po dolgem času lahko vsi zbrali in uživali v družbi drug drugega.

Tako, da je dom v Mengšu cel vikend kar pokal po šivih od skavtskega duha.

Klan in voditelji smo se skupaj zabavali že v petek zvečer in pomladovanje otvorili s peko slastnega bureka v kar treh okusih: spekli smo sirovega, krompirjevega in jabolčnega. Naše sproščeno druženje smo nadaljevali z igro Activity-ja in obujanjem spominov ob ogledu slik s preteklih taborov, celo tistih, ko smo bili nekateri od nas še volčiči.

Naslednji dan so se nam pridružili še naši mlajši člani in že smo bili na poti v Mengeš. Tudi na avtobusu… Preberi več »

Objavljeno v Stegovi dogodki, Novice

Ni še prepozno, da postaneš SKAVT/INJA še letos!

V oktobru skavti iz Breznice medse sprejemamo nove člane. Nekaj skavtov smo povprašali ZAKAJ POSTATI SKAVT in KAJ JE TISTO NAJBOLJŠE, KAR TI JE SKAVTSVO PRINESLO? Tu so njihovi odgovori.

… in če smo te prepričali, čisto na koncu prispevka najdeš navodila, kako narediš prvi korak, da POSTANEŠ SKAVT/INJA!

26.09.2017 ob 18:30 | Preprosta žolna

SKVO vikend izpeljan čez teden

Skupnost voditeljev (SKVO) stega Breznica 1 smo se v sredo in četrtek 13. in 14. septembra zbrali v Trbojah pri Kranju. Načrtovali smo hitro približajoče se novo skavtsko leto. Lahko vam zagotovim, da se bomo letos spet imeli super!

15.09.2017 ob 10:52 | Domiselni svizec

Se spominjaš še šotora ... ?

V teh deževnih dneh je ravno pravi čas, da malo obudimo spomine na vroče, poletne dni, preživete na skavtskih taborih. Poletni tabori so odlično uspeli in skrajni čas je, da se podamo v novo skavtsko leto.
Skavti, vaša naloga je, da ob slikah predstavite skavtsko življenje tistim, ki bi radi postali skavti. Morda se opogumijo in se nam pridružijo.
Kdaj, kje in kako začnemo OKTOBRA pa izveste v naslednjih dneh!

Bodite pripravljeni!

11.09.2017 ob 12:54 | Preprosta žolna

Četa Tulečih kojotov osvojila še eno goro

15. julija smo se izvidniki in vodnice odpravili na poletni tabor - najprej na predtabor, ki je potekal pod zavetjem Stola nato pa na velik tabor vseh gorenjskih čet imenovan Kvajdej. Sporočamo, da smo se srečno vrnili domov. Sicer zelo umazani in neprespani - ampak tudi bolj povezani, utrjeni in s spomini, ki ostanejo!

24.07.2017 ob 16:35 | Preprosta žolna

Puntarji, Čiklarji, Koretarji, Petriharji, Žabarji, Kracarji in Kašarji praznovali Kresni večer

23.6. smo se brezniški skavti zbrali, da smo zaključili skavtsko leto. Imeli smo kresovanje, tako kot se na predvečer sv. Janeza Krstnika spodobi!